Strona główna » Płatności

Kontakt

  • SKY SAT Marek Wałach
  • SKY - SAT
    NIP: 679-245-62-32

  • E-mail:sklep@sky-sat.pl
  • Telefon+48 579 843 716
  • Godziny działania sklepuCodziennie od 8.00 do 22.00

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Płatności

Metody płatności

1. Preferowana jest wpłata na konto bankowe przelewem w tytule wpłaty podajemy nr zamówienia lub imię i nazwisko lub adres wysyłki - tak żeby była możliwa identyfikacja zamówienia.


PLN
PL79 2490 1028 7000 0451 0396 9554


BIC/SWIFT ALBPPLPW

Właściciel Sklepu:

SKY-SAT Marek Walach


Nazwa Banku:

Alior Bank S.A. ul. Łopuszyńska 38D,  02-232 Warszawa
, Poland
 

2. Płatne przy odbiorze gotówką ( tylko na terenie kraju )- Pobranie Pocztowe lub kurier DPD

3. Płatności za pomocą serwisów PayU - Płatnosci.pl, PayPal, DotPay

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU i systemu PayPal.

4. Zakup na raty poprzez centra finansowe Santander (dawny Żagiel), raty PayU.

Sposoby dostawy:

Dostawy w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem  Poczty Polskiej lub firm kurierskich DPD serwis krajowy lub Poczta Polska, GLS, DPD serwis zagraniczny  - wybieramy tą opcje przy złożeniu zamówienia. Koszt Dostawy jest obliczany automatycznie w sklepie  i jest uzależniony od wagi i wartości zamówionych towarów.

Czas dostawy wynosi od 1-3 dni roboczych  (przesyłki na terenie Polski). Realizujemy także przesyłki poza teren polski poprzez firmy kurierskie, czas dostawy dla przesyłek zagranicznych wynosi od 2 -10 dni roboczych - dla wysyłek zagranicznych obowiązuje przedpłata na konto bankowe lub zapłata kartą poprzez serwis Dotpay lub PayPal lub Platnosci.pl

Dostawa w 24H: Zamówienia złożone do godziny 13.00 w 95% wysyłamy tego samego dnia roboczego - paczka jets u was na następny dzień roboczy.

Darmowa Dostawa: Na terenie polski zamówienia powyżej 200zł na każde 30kg wysyłane są przesyłkami kurierskimi. Koszt wysyłki i logistyki 15zł wliczony jest w cenę towaru - Uwaga nie zwracany w przypadku zwrotów. Możliwe są niewielkie dopłaty w przypadku wyboru płatności za pobraniem +5zł lub 1-3% gdy korzystacie z serwisów PayPal, PayU, Dotpay. 



Instrukcja odbioru przesyłki

A. Najistotniejsze informacje – jak bezpiecznie odebrać przesyłkę:

  1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:

  • Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecone, przedziurawione, zamoczone, itp.
  • Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane, poprzecinane, itp.
  1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę.

  2. Odbierz przesyłkę i otwórz ją w obecności kuriera. Gdyby kurier odmówił oczekiwania nanieś na podpisywanym wcześniej liście przewozowym informację „Przyjęto bez weryfikacji stanu przesyłki, jak również jej zawartości”.

  3. Sprawdź czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacją zamówienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.

B. Podczas uszkodzenia przesyłki w transporcie:

  1. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki, stan produktów lub stan ilościowy wzbudza Twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki w momencie odbioru może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeń) Klienta (Odbiorcy) z tytułu uszkodzenia czy też ubytku zawartości w transporcie.

  2. Gdyby kurier odmówił oczekiwania na weryfikację stanu opakowania zewnętrznego lub zawartości poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności zawartości przesyłki względem zamówienia, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia.

  3. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej doręczającej przesyłkę – w celu zgłoszenia interwencji. Proszę przygotować numeru dostarczanej przesyłki. Po sporządzeniu interwencji otrzymają Państwo numer zgłoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera celem sporządzenia protokołu szkody.

  4. Protokół szkody – pamiętaj, aby:

  • wypełnić wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,

  • sprawdź kuriera w szczególności w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeń,

  • zachować oryginał protokołu dla siebie.

  1. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od momentu wystąpienia zdarzenia.


Przejdź do strony głównej
Sklep sky-sat.pl korzysta z plików cookies. Zawarte w nich dane osobowe przetwarzane są przez SKY SAT w celach analitycznych i promocyjno-marketingowych pozwalających na poprawę jakości funkcjonowania serwisu i jakości świadczonych usług oraz dostosowywania wyświetlanych treści reklamowych do Twoich indywidualnych preferencji. Akceptując niniejszy komunikat bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na uzyskiwanie dostępu i przechowywanie informacji zapisanych w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień dotyczących plików cookies na zasadach opisanych w naszej Polityce prywatności.
AKCEPTUJE
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Sklep sky-sat.pl korzysta z plików cookies. Zawarte w nich dane osobowe przetwarzane są przez SKY SAT w celach analitycznych i promocyjno-marketingowych pozwalających na poprawę jakości funkcjonowania serwisu i jakości świadczonych usług oraz dostosowywania wyświetlanych treści reklamowych do Twoich indywidualnych preferencji. Akceptując niniejszy komunikat bez zmian ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na uzyskiwanie dostępu i przechowywanie informacji zapisanych w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę poprzez zmianę ustawień dotyczących plików cookies na zasadach opisanych w naszej Polityce prywatności.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ